Melina Mitsoni29/07/2025Το Trustindex επαληθεύει ότι η αρχική πηγή της κριτικής είναι Google. Ο ιδιοκτήτης παρά πολύ καλός και ευγενικός. Με βοήθησε να βρω το κατάλληλο κινητό σε πολύ καλή τιμή. Ε Α27/07/2025Το Trustindex επαληθεύει ότι η αρχική πηγή της κριτικής είναι Google. Μαγάζι με ποικιλία σε κινητά, θήκες και άλλες συσκευές. Αυτό που το κάνει να ξεχωρίζει είναι ο ιδιοκτήτης, ο Γιωργος. Ασχολήθηκε πολύ και τις 2 φορες που πήγα ώστε να βρω το κινητό που χρειαζόμουν. Φανταστική εξυπηρέτηση και φοβερές τιμές! thanassis papadopoulos17/07/2025Το Trustindex επαληθεύει ότι η αρχική πηγή της κριτικής είναι Google. Είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος. Ο Γιώργος (ιδιοκτήτης) είναι φιλικός επικοινωνιακός ευγενικός και καλά καταρτισμένος στο αντικείμενό του. Έχει διάθεση να σου εξηγήσει και να σε καθοδηγήσει βάση των αναγκών σου με ειλικρίνεια άσχετα αν είσαι ή δεν είσαι γνώστης της τεχνολογίας. Σε ότι αφορά λοιπόν τεχνολογία συστήνω ανεπιφύλακτα GT Mobiles. Γιώργο σε ευχαριστώ για όλα.Επαληθεύτηκε από το TrustindexΤο επαληθευμένο σήμα του Trustindex είναι το καθολικό σύμβολο της εμπιστοσύνης. Μόνο οι καλύτερες εταιρείες μπορούν να αποκτήσουν το επαληθευμένο σήμα με βαθμολογία άνω του 4.5, βάσει αξιολογήσεων πελατών τους τελευταίους 12 μήνες. Διαβάστε περισσότερα
Online store of household appliances and electronics
Then the question arises: where’s the content? Not there yet? That’s not so bad, there’s dummy copy to the rescue. But worse, what if the fish doesn’t fit in the can, the foot’s to big for the boot? Or to small? To short sentences, to many headings, images too large for the proposed design, or too small, or they fit in but it looks iffy for reasons.
A client that's unhappy for a reason is a problem, a client that's unhappy though he or her can't quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn't collaboration, communication, and checkpoints, there wasn't a process agreed upon or specified with the granularity required. It's content strategy gone awry right from the start. If that's what you think how bout the other way around? How can you evaluate content without design? No typography, no colors, no layout, no styles, all those things that convey the important signals that go beyond the mere textual, hierarchies of information, weight, emphasis, oblique stresses, priorities, all those subtle cues that also have visual and emotional appeal to the reader.